اجتماع و فرهنگپیام ها و اعلامیه هاتیتر یک

پیام حزب حرکت اسلامی متحد افغانستان به مناسبت ارتحال سپه سالار جهاد و سردار مقاومت و رئیس حزب حرکت اسلامی افغانستان الحاج سید حسین انوری

در آستانه ی پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی سردار پرافتخار جهاد و مقاومت سید حسین انوری قرار داریم. مرحوم انوری از فرماندهان پر آوازه حرکت اسلامی افغانستان و یکی از سرمایه های عظیم و جاودان تاریخ کشور ما بود.

پرواز او به ملکوت اعلا، ضایعه ی بسیار غم انگیز برای خانواده ی بزرگ جهاد و این حزب شمرده شده/ می شود. مرحوم سید حسین “انوری” در ظلمت عام شب “ظلم” و “استبداد”، “میخکوب ظلمت سنگین فردا نشده” در برابر “کرکسان آدم خوار” و خیلی عظیمی از “کلاغان سیه” یعنی تجاوز گران خارجی و عمالان داخلی آن، در قلب سنگرهای داغ رزمید و تا پیروزی مجاهدین، حضور عزتمندانه در جهاد و مقاومت داشت.

در فصل “نوین” او بعنوان یک چهره ای سیاست مدار “مدبر” و” کار آزموده” دربستری “سیاست” درخشنده ترین و گسترده ترین خدمت های “طلایی” را به مردم و کشور شان انجام داد و گام های ارزنده و استواری را در راستای میکانیزه ساختن شایسته سالاری، قانونمداری و بازسازی سرزمین عزیز ما برداشت روحش شاد و یادش گرامی باد.

ابوالحسین یاسر

رئیس حزب حرکت اسلامی متحد افغانستان

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا