پیام ها و اعلامیه هاتیتر یکشهداء

پیام محترم استاد ابوالحسین یاسر رئیس حزب حرکت اسلامی متحد افغانستان به مناسبت فرارسیدن سی و چهارمین سالیاد شهادت شهید متفکر شاد روان استاد عزیز الله “مبشر”

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَلَا تَقُولُوا لِمَن یُقْتَلُ فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتٌ ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ وَلکِن لَّا تَشْعُرُونَ»

بی تردید شهید پاک روان استاد عزیز الله “مبشر” یکی از برجسته ترین و نخبه ترین چهره های نهضت “جوانان مسلمان افغانستان” و یکی از جمع نادر و معدود بیدار گران امت اسلامی در بستر مبارزات اجتماعی و سیاسی با رویکرد اسلامی و ملی بود.

هوشیاری و ذکاوت خدادادی همراه با رشد و تعالی استعداد های که در خود نهفته داشت، از او شخصیت بنام، عالم متفکر و دانشمند متعهد در زمینه های علوم دینی، فرهنگ اسلامی و اطلاعات عمومی بروز داد تا جای که شأن و اعتبار یک ایدئولوگ فهیم و کم مانند را در زمینه و زمان انقلاب اسلامی افغانستان ازآن خود ساخت.

شهید “مبشر” یکی از ارزشمندترین سرمایه های فکری و فرهنگی کشور مان بود که در راستای تحقق ارزش های والای جهاد اسلامی در قامت یک آموزگار موفق و یک جهاد گر راستین از خود کارنامه های بی بدیل را در دفتر تاریخ معاصر مان به یاد گار گذاشت.

شهید عزیز مان فعالیت های جهادی، آگاهی دهی و روشنگری خود را در قالب تشکیلات حرکت اسلامی افغانستان سمت و سو داد و تا آخرین رمق از زندگی پر بار خود در کنار مجاهدین حرکت اسلامی با قامت راست ایستاد و بالاخره به فوز عظیم شهادت نائل گشت و با آرامش نفس در جرگه بندگان صالح خدا پیوست. روحش شاد، یادش گرامی و رضوان الهی مأمن و مأوایش باد.

پیام شهدای همچون شاد روان “مبشر” و دیگر شهدای عدالت خواه مان، به ما و نسل های آینده واضح و روشن است و آن دفاع از ارزش های آفریده شده در بستر جهاد اسلامی و مقاومت ملی کشور مان در راستای رسیدن به قلۀ بلند کرامت انسانی،  استقلال، آزادای و تأمین صلح و ثبات پایدار در سرزمین بخون خفته گان مان می باشد.

فرصت را غنیمت شمرده ضمن طلب علو درجات برای آن عزیز سفر کرده، فرارسی سالیادش را به خانواده معظم له، تمامی خانواده های شهدای حرکت اسلامی و به تمامی آزاده گان و پوینده گان طریق آزادی و عدالت از صمیم دل تسلیت می گویم و از خداوند شهدا و شاهدان توفیق حرکت در این مسیر الهی را خواهانم.

ریاست دارالانشاء

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا