اجتماع و فرهنگپیام ها و اعلامیه هاتیتر یکشوراهای ولایتیکابل

بر گزاری جلسه اهداء مسوولیت نامه های کتبی مسوولین حوزات و نهاد آموزشی هجده گانه شورای ولایتی کابل حزب حرکت اسلامی متحد افغانستان

شورای ولایتی کابل حزب حرکت اسلامی متحد افغانستان به منظور گسترش بیشتر فعالیت های حزبی، طی مجلس شکوهمندی بتاریخ ۱۳ / ۲ / ۱۴۰۰که در دفتر مرکزی این حزب دایر گردید مسئولیت نامه های هجده حوزه حزبی جدیدالتأسیس در نواحی مختلف شهر کابل را به مسؤلین مربوطه اهدا نمود.
مجلس ابتداء با تلاوت آیات قرآن کریم آغاز و متعاقباً محترم استاد ابوالحسین یاسر رئیس حزب حرکت اسلامی متحد افغانستان پیرامون اهمیت و نقش سیاسی، فرهنگی و اجتماعی حوزات حزبی ایراد سخن نموده بر تأمین و تحکیم روابط حسنه و پویا و حمایت از مردم تأکید نمودند.

حوزات حزبی که از تشکیل خاص خود در ساختار شورای ولایتی کابل برخوردار می باشد زمینه تأمین ارتباط نزدیک بین اعضاء و حزب را فراهم نموده، دسترسی به خدمات و جلب حمایت های حزب را برای اعضاء و هواداران آسان می نماید.
شورای ولایتی کابل به مسوولیت این جانب میرحسین شتاب همواره می کوشد تا گستره فعالیت های حزب از طریق ایجاد حوزات حزبی و سایر برنامه های مفید و مؤثر در سطح ولایت کابل وسیع تر گردیده، روابط مردم با حزب و حمایت حزب از آنان مستحکم و مستدام گردد.
مسئولین حوزات که از بین مردم اعم از خواهران و برادران انتخاب و انتصاب گردیده بودند ضمن اعلان حمایت از موضع گیری های حزب تعهد سپردند تا در جهت تعمیل برنامه های حزبی مطابق مسئولیت و صلاحیت های تفویض شده متعهدانه تلاش ورزیده، زمینه شکوفایی و اقتدار هر چه بیشتر حزب را فراهم نمایند.
مجلس با اهدای مسئولیت نامه های مسئولین حوزات و سپردن اسناد اداری مرتبط به ساحه کار هر حوزه به پایان رسید.

با احترام
ریاست شورای ولایتی- کابل

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا