اجتماع و فرهنگتیتر یک

سالروز خجسته میلاد الگوی زنان جهان بشریت، حضرت فاطمه زهرا «س» را به جامعه اسلامی و به پیروان دین ختمی رسالت، تبریک عرض می کنیم

.فاطمه زهرا«س» دختر نبوت، همسر شهید عدالت، مادر امامت، مظهر عصمت و عفت، الگوی تقوا و طهارت، زهرای بتول و یادگار رسول الله با ولادت خجسته اش، به همه بشریت می رساند که خانه فاطمه، خانه امید همه عدالت خواهان است. آنهای که تحت ستم، ظلم سیه، اجحاف و تعدی واقع شده اند جز خانه علی و زهرا امیدی نخواهند داشت، زیرا در این خانه حسین و زینبی پرورده شده که مصباح هدایت و کشتی نجات بوده و خواهد بود.

از مهم ترین پیام آموزه های حضرت زهرا «س» بعنوان پرورش یافته در خانه وحی و در مکتب اسلام، آموزش عفت، طهارت، تقوا و خدا گرایی می باشد. رفتن در مسیر آموزه های فاطمه زهرا«س»، رفتن در مسیر توحید پرستی و عفت و پاکدامنی و طهارت است. مشکل اساسی جامعه امروز ما اینست که از این وادی نور و معنویت فاصله گرفته و بسوی هنجار شکنی ها و نابسامانی های معنوی در حرکت هستیم و اینگونه حرکت جامعه را فاقد شخصیت و کرامت انسانی ساخته و دچار خسران وزیانکاری میسازد.

مسئولیت اسلامی ما است که در پرتو تعلیمات شاگردان قرآن و در پرتو آموزه های خاندان وحی، جامعه و مردم مان را به سعادت و فلاح و رستگاری هدایت و رهبری نمائیم.

ریاست امور فرهنگی

حزب حرکت اسلامی متحد افغانستان

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا