پیام ها و اعلامیه هاتیتر یکریاست دارلانشاءنشرات

رئیس و اعضای شورای رهبری حزب حاما از انتصاب شخصیت های خبره کشور آقایان داکتر محمد عارف شاه جهان و استاد محمد عارف حیدری ابراز خرسندی و اعلام حمایت نمودند.

بسم تعالی

پیش از ظهر امروز محترم استاد ابوالحسین یاسر، رئیس «حزب حرکت اسلامی متحد افغانستان» و محترم استاد شاه محمد ذاکری معاون و جمعی از اعضای شورای رهبری این حزب در دو مراسم جداگانه به منظور عرض تبریکی بابت انتخاب داکتر محمد عارف شاه جهان به مقام ریاست « جبهه اعتماد مردم افغانستان» که از سوی شورای رهبری این نهاد انتخاب شده است و گزینش محترم محمد عارف حیدری که اخیراً به صفت مشاور امور سیاسی و پارلمانی ریاست محترم عمومی اداره امور ریاست جمهوری عز تقرر حاصل کرده است شرکت نمودند. استاد ابوالحسین یاسر رئیس حزب حرکت اسلامی متحد افغانستان گزینش شایسته و بجای هر دو برادر را طی ابراز سخنانی تبریک و تهنیت گفته و از حمایت سیاسی و اخلاقی حزب به ایشان اطمینان سپردند.

متقابلاً آقایان داکتر محمد عارف شاه جهان و محمد عارف حیدری از حضور محترم استاد ابوالحسین یاسر و هیئت همراه استقبال صمیمانه نمودند. و از خدمت گذاری صادقانه به مردم افغانستان اطمینان دادند. هر دو مراسم با دعای خیر و تأمین صلح و ثبات پایدار در افغانستان اختتام پذیرفت.

ریاست دارالانشاء

حزب حرکت اسلامی متحد افغانستان

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا