تیتر یک

ششم جدی سال ۱۳۵۸ اشغال افغانستان از سوی ارتش سرخ اتحاد شوروی وقت!

ششم جدی سال ۱۳۵۸ اشغال افغانستان از سوی ارتش سرخ اتحاد شوروی وقت در یک پلان و تاکتیک متغیر گفتاری و رفتاری در حمایت از کودتای هفت ثور سال ۱۳۵۷صورت گرفت که منجر به کشته شدن حفیظ اله امین و رسیدن ببرک کارمل بر اریکه قدرت سیاسی افغانستان گردید.

سازمان ملل متحد ، شورای امنیت ، کنفرانس کشور های اسلامی و مجموعه ای ملل آزاده جهان تجاوز شوروی به افغانستان را محکوم نموده و در کنار ملت افغانستان حمایت شان را از جهاد بر حق ملت افغانستان اعلام نموند .

متجاوزین با شعار دوستی افغان شوروی صفحه ای دیگری از جنایات را بر ملت افغانستان روا داشتند تا آغازگر یک تراژیدی دنباله دار برای ملت افغانستان باشند که تا امروز ادامه دارد .مردم افغانستان در دفاع از باور های دینی و آزادی وطن در یک جنگ نا برابر متحمل خسارات بنیادی در حوزه های اجتماعی ، اقتصادی و سیاسی گردیدند که بشکل بی رحمانه از جانب سوسیال امپریالیزم شوروی وقت بر ملت مظلوم افغانستان تحمیل گردید .که متأسفانه هیچگاهی مطالبه غرامت های جنگی از جانب هیچ یکی از حکومت های پسا اشغال و تنظیم های جهادی از روس ها نگردید .

حزب حرکت اسلامی متحد افغانستان چهل و یکمین سال روز تجاوز اتحاد جماهیر شوروی وقت به افغانستان را محکوم نموده اوضاع اسف بار کنونی را در استمرار کودتای کمونیستی هفتم ثور۱۳۵۷ وتجاوز قشون سرخ شوروی سابق به افغانستان میداند .

ریاست سیاسی

حزب حرکت اسلامی متحد افغانستان

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا