اجتماع و فرهنگپیام ها و اعلامیه هاتیتر یکریاست دارلانشاء

تدویر جلسه فوق العاده شورای رهبری حزب حرکت اسلامی متحد افغانستان

جلسه فوق العاده شورای رهبری حزب حرکت اسلامی متحد افغانستان بعد از ظهر امروز یکشنبه ۶ میزان سال ۱۳۹۹ به ریاست محترم استاد ابوالحسین یاسر رئیس و با موجودیت استاد شاه جهان احمدی معاون و داکتر محمد عارف شاه جهان رئیس شورای تصمیم گیری حزب در حالی که اکثریت اعضای شورای رهبری حضور داشتند برگذار گردید.

در آغاز نشست امروزی محترم استاد ابوالحسین یاسر اعضای شورای رهبری را در جریان آخرین تحولات سیاسی و امنیتی کشور به ویژه مذاکرات صلح افغانستان و تشدید جنگ های تهاجمی که از سوی طالبان، در اکثریت ولایات کشور جریان دارد قرار دادند و نگرانی خود را از روند کند و بطی این مذاکرات اظهار داشت.

استاد یاسر در فرازی از سخنان خود بیان داشتند: ما هرنوع تفرقه، فزون طلبی، تمامیت خواهی و افراطیت را بشدت محکوم میکنیم و طرفدار تفکر و جریان اعتدال و اتحاد میان مردم مسلمان افغانستان هستیم. همچنان ایشان افزودند منافع ملی ما مقتضی همدیگر پذیری پیروان دو مذهب بزرگ حنفی و جعفری میباشد. استاد ابوالحسین یاسر در بخشی دیگری از صحبت های خود فرمودند: ما نسبت به خانواده شهداء بویژه شهدای حرکت اسلامی افغانستان مسئول هستیم و باید به قدر توان و امکانات خود مصدر خدمت به آنها شویم.

سپس روی آجندای این جلسه بحث های مبسوط و همه جانبه صورت گرفت و تصامیمی مقتضی پیرامون هریک از موضوعات آجندا گرفته شد.

 نشست با دعای خیر و تأمین صلح و ثبات پایدار در کشور به پایان رسید.

ریاست دارالانشاء

حزب حرکت اسلامی متحد افغانستان

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا