اجتماع و فرهنگپیام ها و اعلامیه هاتیتر یکریاست دارلانشاء

برگذاری نشست شورای رهبری حزب حرکت اسلامی متحد افغانستان

بعد از ظهر پنجشنبه ۳ / ۶ / ۱۳۹۹ جلسه نوبتی شورای رهبری حزب حرکت اسلامی متحد افغانستان در دفتر مرکزی این حزب دایر گردید.

این جلسه که به ریاست محترم استاد ابوالحسین یاسر رئیس حزب و با حضور محترم استاد شاه جهان احمدی معاون حزب در حالیکه اکثریت اعضای شورای رهبری حضور بهم رسانیده بودند برگذار گردید. در آغاز نشست محترم استاد ابوالحسین یاسر طی ایراد سخنانی همه جانبه، اعضای حاضر در جلسه را در جریان آخرین رویداد های سیاسی-اجتماعی کشور منجمله مذاکرات صلح افغانستان قرار دادند و از هیأت های مذاکره کننده صلح هر دو طرف به جد خواسته شد تا هرچه زود تر به حل موارد اختلافی بپردازند، تا باشد که گفتگوهای صلح با حُسن نیت و فضای پر از اعتماد آغاز و ادامه یابد همچنان به نتایج که مردم کشور خواهان آن است منتج شود.

بعداً آجندای جلسه به ترتیب در معرض بحث و تبادل دیدگاه های اعضای شرکت کننده در نشست قرار گرفت و در نهایت به اتفاق آراء به تصویب رسید.

شایان یاد آوری است در این جلسه سلاید آماده شده از سوی ریاست امور سیاسی حزب تحت عنوان « اهمیت و نقش احزاب سیاسی » به نمایش گذاشته شد که در هر بخش توسط استاد شاه نواز امیری عضو ریاست امور سیاسی حزب تشریح و توضیح داده شد که مورد استقبال اعضای شورای رهبری قرار گرفت.

جلسه با اتحاف دعا توسط حجت الاسلام علی جمعه احسانی به روح شهدای حوادث اخیر کشور به ویژه شهدای نیروهای امنیتی و دفاعی و تأمین صلح و ثبات عادلانه و پایدار پایان پذیرفت.

ریاست دارالانشاء

حزب حرکت اسلامی متحد افغانستان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا