پیام ها و اعلامیه هاتیتر یک

کمپاین جمع آوری خون به ابتکار حزب حرکت اسلامی متحد افغانستان راه اندازی گردید.

به پیشواز فرارسیدن ایام دهه «عاشورای حسینی» کمپاین جمع آوری خون و اهداء آن به زخمیان نیروهای امنیتی و دفاعی کشور، بعد از ظهر امروز اول ماه محرم از سوی حزب حرکت اسلامی متحد افغانستان در دفتر مرکزی این حزب راه اندازی گردید.

این کمپاین که از جانب ریاست امور جوانان حزب حرکت اسلامی متحد افغانستان پیشنهاد و با همکاری ریاست شورای ولایتی کابل این حزب تنظیم شده بود، در آن بیش از چهار صد نفر از برادران و خواهران نهادهای دانشجویی و تشکل های مردم بنیاد اجتماعی، آموزشی و فرهنگی شرکت داشتند، همچنان جمعی از اساتید محترم و دانشجویان دانشگاه «پیام نور» به این کمپاین خدا پسند پیوستند.

در آغاز محفل آقای محض یار رئیس امور جوانان حزب به ایراد سخن پرداختند و «نهضت حسینی» را نمادی از وحدت مسلمانان جهان خواندند و از تشکل های دانشجویی بابت اهداء خون تقدیر و تشکر نمودند.

سپس محترم استاد ابوالحسین یاسر رئیس حزب حرکت اسلامی متحد افغانستان و مشاور رئیس جمهور در امور پشتیبانی از نیروهای امنیتی و دفاعی، مرتبط با فلسفه «نهضت حسینی» و اهمیت اهداء خون از دیدگاه آموزه های اسلامی سخنانی ارزشمندی به حضار محفل ارائه نمودند. ایشان در فرازی از بیانات خود، معیار های ارزشی را که پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) در جامعه عصر نزول برجسته و جاری ساختند بر شمردند و آنها را سبب عزت و اقتدار مسلمانان تبیین نمودند؛ استاد ابوالحسین یاسر سبب اصلی پس ماندگی و ذلت جوامع مسلمانان را دوری و نادیده انگاشتن ارزشهای آفریده شده از سوی پیامبر گرامی اسلام تعریف نمودند.همچنان ایشان از اهداء کنندگان خون و نیز از رسانه های که این کمپاین را تحت پوشش خبری قرار دادند اظهار سپاس و شکران نمودند.

در کمپاین امروزی ۲۵۰۰۰ سی سی خون جمع آوری و به تیم صحی فرستاده شده از سوی ریاست محترم عمومی امنیت ملی تسلیم داده شد.

محفل کمپاین با دعای خیر و پیروزی مردم افغانستان بویژه نیروهای مسلح قهرمان کشور بر چالش های فرا روی آنها، توسط محترم حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای احسانی پایان پذیرفت.

ریاست دارالانشاء

حزب حرکت اسلامی متحد افغانستان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا