پیام ها و اعلامیه هاتیتر یک

فشرده گزارشی از نشست امروزی محترم الحاج محمد جواد محسنی رئیس تلویزیون جهانی تمدن با رئیس، معاون و جمعی از اعضای شورای رهبری حزب حرکت اسلامی متحد افغانستان!

محترم الحاج محمد جواد محسنی رئیس عمومی رادیو تلویزیون جهانی « تمدن » پیش از ظهر امروز در دفتر مرکزی حزب حرکت اسلامی متحد افغانستان حضور یافت و با محترم استاد ابوالحسین یاسر رئیس، محترم استاد شاه جهان احمدی معاون و عده ای از اعضای شورای رهبری این حزب دیدار و ملاقات نمودند.

در این ملاقات آقای محمد جواد محسنی، ضمن تقدیر و تشکر از حضور برجسته و پر رنگ حزب حرکت اسلامی متحد افغانستان، در گرامیداشت از نخستین سالیاد ارتحال ملکوتی حضرت آیت الله العظمی محسنی (رح) خواهان تقویت و گسترش روابط حسنه علمی و فرهنگی میان تلویزیون جهانی تمدن و حزب حرکت اسلامی متحد افغانستان شدند.

همچنان ایشان بسته های از آثار به یاد ماندنی علمی و فرهنگی مرحوم آیت الله العظمی محسنی آکادمسین پرآوازه کشور را به رئیس، معاون، و تعدادی اعضای شورای رهبری حزب هدیه نمودند ونیز وعده سپردند تا در تجهیز و غنامندی هر چه بیشتر کتابخانه این حزب همکاری نمایند.

در ادامه این نشست محترم استاد ابوالحسین یاسر با برشمردن سجایای اخلاقی، علمی و فرهنگی این « آیت نیک » تلاش های نستوه و خستگی ناپذیر آن فقیه فرزانه و عالم مجاهد را ستودند.

در اخیر نشست قرار شد تا سلسله این گونه جلسات بمنظور فراهم ساختن بستر مناسب در راستای همکاری های متقابل این دو نهاد ادامه یابد.

ریاست دارالانشاء

حزب حرکت اسلامی متحد افغانستان

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا