پیام ها و اعلامیه هاتیتر یک

پیام تسلیت حزب حرکت اسلامی متحد افغانستان به مناسبت رحلت بانوی مکرمه والدۀ مرحوم سترجنرال سید حسین انوری

کابل ۷ جوزا ۱۳۹۹
بسم الله الرحمن الرحیم

یَا أَیَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّهُ ﴿*﴾ ارْجِعِی إِلَى رَبِّکِ رَاضِیَهً مَّرْضِیَّهً ﴿*﴾ فَادْخُلِی فِی عِبَادِی ﴿*﴾ وَادْخُلِی جَنَّتِی ﴿*﴾
با کمال ناباوری و تألم فراوان خبر آسمانی شدن والده ماجده مرحوم ستر جنرال سید حسین انوری رهبر فقید حزب حرکت اسلامی افغانستان را دریافت نمودم.
بی تردید آن بانوی معظمه از جمله زنان متدینه و مؤمنه ای بود که عمر پربارش را در عفت و پاک دامنی و خدمت به مردم گذراند.
مرحومه مغفوره با درک و فهم بلندی که در دیانت و سیاست داشت از نخستین روز های جهاد اسلامی مردم افغانستان به صفت تکیه گاه محکم و استوار در کنار مجاهد مردان دلیر قرار گرفت و تا پایان زندگانی پربرکتش دست از حمایت معنوی و اخلاقی مجاهدین به خصوص راد مردان مجاهد حزب حرکت اسلامی افغانستان برنداشت.
اینجانب به صفت یک فرزند کوچک آن بانوی مکرمه خاطرات زیادی از آن بزرگ مادر معنوی در ذهنم نقش دارم، به ویژه ایشان در پیش گیری از انشعاب و چند پاره گی حزب تلاش های زیاد کرد و همت بی مانندی به خرج داد، که متاسفانه به علل گونه گون مثمر ثمر واقع نشد.
بنده ضمن اینکه در مصیبت وارده خود را شریک میدانم مراتب تسلیت خود و همکاران را به خانواده محترم ایشان به خصوص فرزندان سوگمند آن عزیز از دست رفته، آقایان جنرال تابش، داکتر حامد، الحاج راسخ، رزم خواه، حق خواه، الحاج تمکین و انجینر سید جان آقا ابراهیمی تقدیم داشته از خداوند هستی بخش برای آن مرحومه مغفوره رضوان الهی و برای بازماندگان صبر شکوهمند استدعا دارم.

با احترام
ابوالحسین یاسر
رئیس حزب حرکت اسلامی متحد افغانستان

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا