پیام ها و اعلامیه هاتیتر یکشهداشهداء

درآستانه سالروز شهادت متفکر شهید استاد عزیزالله”مبشر” قرار داریم. سالروز شهادت او، و یاد همه ی شهداء جهاد و مقاومت افغانستان را گرامی می داریم!

شهید استاد”مبشر”، شخصیت دانشمند، متفکر، عالم و دارای اطلاعات سرشار در علوم دینی و انسانی بود. او حیثیت ائدلوک را در قامت جهاد، و در بستر انقلاب داشت.
او از نخبه ترین و فرهیخته ترین چهره های این حزب بود، او نه تنها از سرمایه های حزب حرکت اسلامی افغانستان بود، بلکه یکی از با ارزش ترین سرمایه های فرهنگ اسلامی و ملی این کشور محسوب می شد. شهید استاد”مبشر” در راستاء فعالیت های جهاد، در چهارچوب یک آموزگار موفق و در هیآت یک مبلغ توانمند و در قالب یک عنصر انقلابی آگاهی بخش، نقش عمده و اساسی را در کنار مجاهدین حزب حرکت اسلامی افغانستان داشت.

متفکر شهید استاد عزیزالله”مبشر”

حزب حرکت اسلامی افغانستان، هرچه داشت و دارد، از برکت خون سرخ به زمین ریخته شده شهید “مبشر” و سائر شهداء عزیز کشورما میباشد. اگر ما عزت، آزادی، استقلال وکرامت داریم، درسایه پرپر شدن، همین گل های سرخ جهاد و مقاومت است.
ازهمه ی مردم افغانستان، میخواهیم که با یاد از شهداء، به خط آنها و به منطق و راه شهدا احترام بگذاریم، غفلت از خط سرخ شهداء، ما را دچار زیانکاری و خسران کرده از سعادت دنیا و آخرت محروم خواهد ساخت.
بار دیگر سالروز شهادت استاد “مبشر” را به فامیل معظم شان، خانواده های حزب حرکت اسلامی افغانستان و به همهء رهروان راه شهداء تسلیت عرض میکنیم و از خداوند متعال توفیق حرکت در مسیر راه آنها را خواهانیم.

ابوالحسین “یاسر”
رئیس حزب حرکت اسلامی متحد افغانستان

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا