خبر تازه

شماری از کارمندان تلویزیون طلوع و گروه موبی به کرونا مبتلا شدند

طلوع نیوز با نشر گزارشی تایید کرده که شماری از کارمندان گروه رسانه‌ای موبی به ویروس کووید ۱۹ مبتلا شده‌اند. اما در این گزارش رقم دقیقی از این کارمندان ذکر نشده است.

گروه رسانه‌ای موبی، مالک چندین رسانه و شرکت‌های رسانه‌ای خصوصی در افغانستان است. تلویزیون‌های طلوع، طلوع‌نیوز، لمر و رادیوهای آرمان، اراکوزیا، و شرکت رسانه‌ای کابورا از این جمله‌ اند.

کرونا در افغانستان؛ ابتلای حدود ۲۰ کارمند ریاست جمهوری تایید شد

آخرین آماری وزارت صحت عامه/بهداشت افغانستان نشان می‌دهد که در یک شبانه روز گذشته ۱۱۰ تن در این کشور به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

در گزارش طلوع نیوز اما شمار مبتلایان در یک شبانه روز گذشته ۱۲۰ نفر یادآوری شده و در پاراگراف بعدی آمده که “در این میان شماری از کارمندان موبی گروب نیز در میان مبتلایان به بیماری کوویدنزده هستند. “

یکی از مسوولان موبینیز مبتلا شدن شماری از کارمندان این نهاد را به بیماری کوید ۱۹ تایید کرد اما جزییات بیشتری بدست نداد.

تمیم حمید و یاسر ابرار دو تن از خبرنگاران طلوع‌نیوز در در صفحات فیسبوک خود نوشته‌اند که به کرونا مبتلا شده‌اند و “در حال مبارزه آن هستند.”

bbc

وزارت صحت عامه/بهداشت افغانستان امروز چهارشنبه دهم ثور/اردبیهشت، اعلام کرد که با شناسایی ۱۱۰ رویداد جدید کووید۱۹ در یک شبانه روز گذشته، شمار مجموعی مبتلایان به ۱۹۳۹ نفر رسید. با ثبت ده مورد مثبت کارمندان موبی گروپ این آمار به ۱۹۴۹ نفر افزایش می‌یابد.

از سویی هم به گفته وزارت بهداشت افغانستان، با ثبت دو مورد تازه مرگ در نتیجه این بیماری،‌ شمار جان‌باختگان در افغانستان هم به ۶۱ نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید:

 منبع: بی بی سی

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا