هرات

علما ، بزرگان، متنفذین، نهادهای آموزشی،فرهنگیان و دانشگاهیان ولایت هرات حمایت و پشتیبانی خود را از تیم انتخاباتی دولت ساز اعلام کردند

جلسه مشوره دهی تحت عنوان مشوره با نماینده گان باشندگان ولایت هرات در ستاد انتخاباتی حزب حرکت اسلامی متحد افغانستان در حمایت از تکت انتخاباتی دولت ساز تدویر یافت.

در این جلسه علما ، متنفذین، فرهنگیان، دانشگاهیان، استادان مکاتب وکلای گذر و نماینده های سایر اقشار باشنده گان این ولایت اعم از خواهران و برادران اشتراک ورزیده و حمایت شان را از موضع انتخاباتی حزب حرکت اسلامی متحد افغانستان در حمایت از تیم انتخاباتی دولت ساز اعلام کردند. آنها اظهار داشتند که در شرایط کنونی تنها تیم دولت ساز می تواند وضعیت کنونی حاکم بر کشور را رهبری نماید و کشور را بسوی پیش رفت و ترقی سوق دهد به همین خاطر حمایت و پشتیبانی خود را از این تیم انتخاباتی اعلام می نمائیم.

همچنان آقای جواد ناصری در این محفل به نماینده گی از ستاد انتخاباتی حزب حرکت اسلامی متحد افغانستان صبحت نموده گفتند : جلالتماب دکتر محمد اشرف غنی در مدت پنچ سال گذشته به وعده ها که به مردم داده بود عمل کرده است و در آینده نیز به وعده ها و عملی سازی شعارهای خود متعهد است به همین خاطر حزب حرکت اسلامی متحد افغانستان از این تیم حمایت می کند و امید داریم به کمک شما مردم عزیز این تیم را به پیروزی برسانیم.

برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا