تیتر یک

اساتید دانشگاه ها، انستیتیوت های علمی و نهاد های آموزشی حمایت شان را از تیم دولت ساز اعلام نمودند

استادان انستیتیوت شهره- محمد مصطفی، نهاد های اجتماعی و فرهنگی ناحیه ششم و سوم شهر کابل طی محفل با شکوه حمایت شان را از تیم دولت ساز اعلام نمودند.
محفل با شکوهی در حمایت از تیم دولت ساز در ستاد انتخاباتی حزب حرکت اسلامی متحد افغانستان تدویر یافت. در این محفل با شکوه، ده ها تن از اساتید انستیتیوت شهره و نهاد های فرهنگی، اجتماعی ناحیه سوم و ششم و صد ها تن از دانشجویان و شاگردان این مراکز علمی و آموزشی اشتراک ورزیده بودند.
در این محفل انجنیر نوید رضایی رئیس انستیتیوت شهره و محمد عمران خیر خواه به نمایندگی از اشتراک کنندگان صحبت نموده گفتند: ما امروز اینجا آمده ایم تا حمایت و پشتیبانی خود را از تیم دولت ساز و در رأس آن دکتر محمد اشرف غنی اعلام نمائیم و در قبال حمایت که می کنیم و رای که می دهیم پول طلب نداریم اما ما از تیم دولت ساز و جناب رئیس جمهور غنی می خواهیم که زمینه های تحصیلات بیشتر و کار را برای دانشجویان که از انستیتیوت ها و مراکز علمی و آموزشی فارغ می شوند آماده سازند. تا آنها در آینده بعد از فراغت بی سرنوشت نباشند. آقای رضایی تاکید کرد که ما و همکاران ما برای پیروزی تیم دولت ساز به کاندیداتوری جلالت مآب اشرف غنی از هیچ کوشش دریغ نخواهیم ورزید. همچنان عبدالجلیل به نمایندگی از نابینایان کشور حمایت شان را از تیم دولت ساز اعلام نموده و خواستار توجه به وضعیت نابینایان کشور از سوی این تکت انتخاباتی شدند.
آنگاه استاد ابوالحسین یاسر رئیس حزب حرکت اسلامی متحد افغانستان طی صحبتی از حمایت و پشتیبانی اشتراک کنندگان از تیم دولت ساز تقدیر و تشکر نموده گفتند:
شما جوانان و فرهنگیان بستر های اصلی جامعه را تشکیل می دهید وقتی شما جوانان و فرهنگیان آگاهانه و با مسولیت زعیم آینده تان را انتخاب می نمائید بدون شک صفحه جدیدی را در جامعه رقم می زنید.
وی افزود: تیم دولت ساز خواسته های شما را در آینده مطمح نظر قرار خواهد داد. و از شما می خواهیم که با تصمیم قاطع بسوی انتخابات بروید و با رای خود تیم انتخاباتی دولت ساز را به پیروزی برسانید.

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا