پیام ها و اعلامیه ها

۲۸ اسد سالروز استقلال و استرداد کشور عزیزمان افغانستان مبارکباد

حزب حرکت اسلامی متحد افغانستان صدمین سالروز استرداد استقلال کشور را به کافه ملت بزرگ افغانستان تبریک و تهنیت عرض نموده و برای ملت بزرگ افغانستان بهروزی، پیروزی و شادکامی آرزو می نماید.

معنای گرامیداشت سالروز استقلال اینست که نعمت آزادی، اراده ی آزاد، حاکمیت ملی و تمامیت ارضی کشور عزیز مان را ارج گذاشته و تمام ظرفیت های مان را در راستای تقویت نهال های افسرده،  دشت های متروک و شهر های ویران شده بسیج نمائیم.

در آستانه صدمین سالروز استقلال کشور به دو فرآیند باید به تامل پرداخت یکی تهییج عواطف و احساسات ملی، دیگر برانگیختن و بیدار کردن خرد و اندیشه ملی. این دو فرآیند با هم، پیامد خجسته و تکان دهنده  را به دنبال خواهد آورد که همان اهتمام به احیای گفتمان های ملی، تقویت استراتژی های داخلی و خارجی، دمیدن روح حماسه و ایثار گری در پیکره های مردم کشور، همت گماشتن در پی عزت، سطوت و اقتدار ملی. اینها و بیشتر از این ها ثمره پسندیده و محصول ارزشمند هم آمیخته بودن دو فرآیند احساسات و اندیشه ای ملی بوده و خواهد بود.

امروز پیام ما به همه ی هموطنان و مردم عزیز ما اینست که بیایم همه با هم کشور مان را از بحران کنونی نجات بخشیده، به پاسَ این روز های ناب آزادی و استقلال، به ارواح طیبه ای شهدا اتحاف دعا فرموده، برای تحقق اهداف آنها و تامین امنیت و عدالت و قانون گرایی در کشور همراه با همدیگر بسیج شویم، امید که این مهد تمدن، سرسبز و دارای اقتدار و حیات ملی بیشتر گردیده و بارورتر شود.

ابوالحسین یاسر

رئیس شورای رهبری حزب حرکت اسلامی متحد افغانستان

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا