تیتر یککابل

استاد ابوالحسین یاسر:دکتر محمد اشرف غنی در پنج سال گذشته کار های بنیادی برای کشور انجام دادند

روز دوشنبه چهارم اسد دفتر مرکزی انتخاباتی حزب حرکت اسلامی متحد افغانستان میزبان بیشتر از ۲۵۰ تن از شخصیت های متنفذ شهر کابل اعم از روحانیون، بزرگان قومی، وکلای گذر و مسئولین انجمن های خواهران ناحیه ششم، هژدهم و سیزدهم شهر کابل بودند که جهت اعلان حمایت از موضع گیری سیاسی حزب حرکت اسلامی متحد افغانستان در انتخابات پیشرو از تکت انتخاباتی تیم دولت ساز به کاندیداتوری جلالتمأب دکتر محمد اشرف غنی گردهم جمع شده بودند.
در این محفل حجت الاسلام و المسلمین آقای مبارز گفتند: ما به جلالتمأب محمد اشرف غنی از سهمگیری و شرکت خویش در پروسه انتخابات به نفع تکت انتخاباتی شان اطمینان می دهیم و او را شایسته ریاست جمهوری می دانیم.
خانم فصیحی زاده به نماینده گی از خواهران حاضر در محفل چنین بیان داشتند: انتخابات پروسه تعیین سرنوشت است و ما دراین راستا مکلفیت داریم تا به صحنه آمده حق رأی خویش را استفاده نمائیم به کسی رأی بدهیم که برای ساختن زیربنا های اساسی افغانستان عزم و اراده دارد.
استاد ابوالحسین یاسر نیز طی سخنانی ضمن قدرشناسی مردم از کار های بنیادی رئیس جمهور در پنج سال گذشته تأکید نمودند تا همه در یک صف واحد برای تحقق پلان های بنیادی جلالتمأب دکترمحمد اشرف غنی در کمپاین انتخاباتی به نفع تیم دولت ساز شرکت نمائیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا